Skocz do zawartości

KOKA

Zasłużony
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana KOKA w dniu 11 Marzec

Użytkownicy przyznają KOKA punkty reputacji!

Reputacja

52 Excellent

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

760 wyświetleń profilu
  1. KOKA

    [N] No Flash

    Moim zdaniem rozgrywka powinna być zbliżona do normalnej rozgrywki i powinien być team flash . jeśli zajduje się troll na serwerze można zawesze uzyc komendy !voteban i pozbyć się wrzoda
  2. Koval jest dobrym adminem i bez powodu nie uzywa swoich permisji . Dostosuj sie do wzoru . To tylko 1 dzień nie perm więc nie widzę powodu do skargi Nawet najlepsi maja gorsze dni kwestia dogadania a nie smarowania nawzajem sobie "dupy" . Pozdro
  3. Nick: Cocaine Wiek:23 Na jakim serwerze chcesz otrzymać admina (Nazwa/IP): [email protected] SteamID/Link do profilu Steam: Czas spędzony na serwerze (link do GT):https://www.gametracker.com/player/Cocaine/54.37.239.255:27015/ Twoje doświadczenie: Jetsem/byłem tu adminem odkąd ptg zamieniło się w j4p Miałem przerwy wiadomo różny tryb zycia , rodzina , wyjazdy za granice. Dlaczego chciałbyś zostać adminem: Od zawsze byłem wierny tylko 1 sieci i jest to ta sieć ludzie mnie znają nie było na mnie skarg , pomagam sieci jak mogę jestem otwarty dla nowych adminów jak i starych wyjadaczy Aktualnie przebywam, w holandi i poza praca niema żadnych obowiązków wiec mogę poświecić czas na serwery . Zapoznałeś się z regulaminem serwera oraz forum (TAK/NIE):TAK Czy zgadzasz się płacić comiesięczną składkę na admina (TAK/NIE): TAK Link do twojego tematu w dziale przywitaj się Wygasł link juz dawno temu bo mam tu konto od początku tego forum
  4. A dalej możesz pobrać apke na telefon co z dźwięku rozpoznaje utwór i poznać tytuły
  5. - słabe lepiej zrobić coś z inferno którego nigdzie niema a nie jedna opinie znalazłem wśród znajomych ze przydałoby się coś takiego
  6. KOKA

    [Rozpatrzone] Odwołanie

    Wygladalo na info z tsa lub cos takiego obejrzalem demko czysto ub @DxD198
  7. KOKA

    [Odrzucone] Podanie o admina

    Grałem z tobą w porządku chłopak nic do zarzucenia - nadrob forum - SM na 10 to wysoko chyba ;p Daje tak jeśli nadrobisz forum
  8. Była 3 nad ranem każdy może się pomylić Ogarnełem demko , trochę tryhardu wyprowadziło mnie z równowagi Sorki za sytuacje Gracz czysty UB
  9. KOKA

    [N] mecz charytatywny

    Kozak:D +10000
  10. KOKA

    Odwołanie od bana

    @Sneaf rozpisuj
  11. KOKA

    Odwołanie od bana

    Dostosuj się do wzoru bo temat pójdzie bajbaj
  12. KOKA

    [N] [N] Propozycja

    yyyyyyyy Oczywiście że na NIE ja lubię autolamę i negevka czasami i p90 czasem można ponubić a pozatym TO JEST FFA ma być zabawa a z tym kampieniem to i tak czy siak trzeba ugrywać rundę do końca niema savu broni więc jak ktoś sobie na respie posiedzi to podlega po 2.2 regulaminu
  13. Szczerze to nigdy nie kumam ludzi w tak młodym wieku z jakimikolwiek depresjami dla mnie to dziwne aczkolwiek od wieki wieków jestem Optymistą i może dlatego nie umiem tego postrzec nvm witaj sneaky
×
×
  • Dodaj nową pozycję...